Voor werkgevers

Opvallen in de huidige arbeidsmarkt

Last van een krappe arbeidsmarkt en op zoek naar nieuwe collega’s? #wegotyou

De arbeidsmarkt is krapper dan ooit. De vraag is hoe jouw bedrijf tussen alle boodschappen nog weet op te vallen, om de juiste kandidaat aan te trekken. Werkgevers zenden veel irrelevante informatie op verschillende platformen om nieuwe mensen aan te trekken, zonder onderzoek te doen naar het eigen werkgeversimago. Er moet én kan iets veranderen. Geloof jij in een nieuwe data gedreven manier van werven? #wegotyou.

Last van een krappe arbeidsmarkt | We got you

Ben jij er klaar voor?

Ben jij die dynamische organisatie zonder 9 tot 5 mentaliteit? 😉 #wegotyou

Op zoek naar nieuwe collega's | We got you

Ben jij op zoek naar personeel? Wij helpen je uit de brand!

Wanneer recruitment niet de core business is, kan het vinden van personeel een grote energie slurper zijn. Om nog maar niet te spreken over bijkomende bedrijfsrisico’s zoals uitval van medewerkers, of nog erger: ze nemen ontslag! 

Wij geloven dat de huidige arbeidsmarkt een nieuwe manier van werven eist. Dit vergt een nieuwe recruitment mindset. Het is van belang om vanuit de ogen van een kandidaat de vacature onder de aandacht te brengen. Heb je bijvoorbeeld gedacht aan:

  • Wat zijn de dromen en wensen van de kandidaat?
  • Wat zijn de doorgroeimogelijkheden bij jou als werkgever?
  • Hoe ziet een werkdag eruit?
  • Hoe is de onderlinge sfeer binnen het team?
  • Hoeveel ruimte is er voor (persoonlijke) ontwikkeling?

Door vanuit de ogen van de medewerker te werven, trek je kandidaten aan. Je profileert jezelf als een prettige werkgever, zodat kandidaten de stap zetten om bij jouw organisatie te solliciteren.