Onze aanpak

In 4 stappen bereiken we de juiste mensen

Geloof jij in een nieuwe manier van werven en durf je af te stappen van de traditionele manieren? #wegotyou

Hoe gaan we te werk | We got you
Stap 1: De juiste boodschap als werkgever

Om je als werkgever te onderscheiden van andere werkgevers is het van belang om het juiste verhaal over te brengen. Waarom kiezen medewerkers voor jou als organisatie? Op welke manier sta je voor medewerkers klaar en hoe zorg je ervoor dat ze ook in de toekomst voor jouw organisatie willen werken? Wij ontwikkelen een employer branding strategie waarbij we onder andere kijken naar de kernwaarden van de organisatie.

Voor werkgevers | We got you
Stap 2: Échte verhalen vastleggen

Wanneer er een sterke employer branding strategie is ontwikkeld, vertalen we dit naar pakkende uitingen in de vorm van foto's en video's. Verhalen van medewerkers aan de hand van een key boodschap.
Om de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid te waarborgen, zetten we échte medewerkers aan het woord. Zij brengen naar buiten wat het werk inhoudt en hoe het is om voor de organisatie te werken. Dat zorgt ervoor dat potentiële kandidaten een eerlijke indruk krijgen van de werkgever.

Een innovatieve manier van werven | We got you
Stap 3: Effectieve social media campagnes

Met de juiste uitingen in de vorm van foto's en video's starten we met het voorstellen van de werkgever door middel van campagnes op social media. Hierdoor leren potentiële collega's jou als werkgever kennen. Met gerichte targeting zorgen we ervoor dat de advertenties door de juiste doelgroep gezien wordt. Wij stellen namelijk een doelgroep samen via demografische kenmerken en interesses. Bijvoorbeeld:
• Regio Utrecht
• Technische opleiding gevolgd (mechatronica MBO niveau 3)
• Huidige baan in de techniek (monteur, installateur, etc.)
• Interesse in techniek, vrije tijdbesteding, sport
Zo vallen de campagnes nóg beter op bij kandidaten, uiteraard maken we ook gebruik van bestaande jobboards.

Op zoek naar nieuwe collega's | We got you
Stap 4: Kwalitatieve kandidaten

In de laatste fase is het van belang de aanmeldingen via de "call-2-actions" voor de vacature goed op te volgen. Daarvoor gaat een gespecialiseerde recruiter met kandidaten in gesprek. We stellen de juiste vragen om erachter te komen in hoeverre de kandidaat geïntroduceerd kan worden bij de organisatie. De kandidaat krijgt hierbij ook een goede pre-boarding voor een prettig oriënterend gesprek bij de werkgever.

Kortom, alle partijen zijn goed voorbereid!

De juiste kandidaat werven voor jouw organisatie? #WeGotYou.